Brušáky nie sú jediným cvikom, ktorý vyformuje vaše brucho

Chcete mať počas leta krásne vyformované brucho, ktoré môžete ukázať svetu? Žiaden strach! Máte na to ešte dosť času. Stačí zvoliť tie správne cviky a v plavkách sa toto leto, už nebudete musieť skrývať. Ak vám teraz napadli známe „sed – ľah“, teda klasické brušáky, tak na nich rýchlo zabudnite.

bikiny
 
Prečo by sme to s brušákmi nemali preháňať
 
Tento cvik je v oblasti tréningu brušného svalstva jednoznačne najznámejší. Mnohé z nás, ho preto precvičujú do nemoty s presvedčením, že brucho bude takto dokonalé. Tento cvik je na brucho naozaj veľmi efektívny, čo sa už ale nedá povedať o našej chrbtici. Tá je totiž extrémne namáhaná, a to aj v tom prípade, že s ňou nemáte žiadne problémy. Ak sa nechcete týchto cvikov na brucho vzdať, precvičujte ich s mierou.
 
„Sklápačky“
 
Tento cvik sa vykonáva v ľahu nájdite si tvrdú podložku, ľahnite si na ňu a zdvíhajte nohy. tie musia byť napnuté a spevnené. Nezdvíhajte ich však až do nebies, ale maximálne tridsať centimetrov nad podložku.  Aby bol tento cvik čo najúčinnejší, musíte ostať takpovediac pri zemi.
 
„Bicyklovanie“

Tento krát nemusíte z pivnice vyťahovať svoj bicykel. Tento cvik zvládnete aj bez neho vo svojej obývačke. Opäť budete potrebovať tvrdú podložku, na ktorú si ľahnete chrbtom smerom nadol. Obe nohy nadvihnite približne do tridsať centimetrovej výšky nad zem a bicyklujte nimi vo vzduchu. Aby ste svojmu bruchu dali poriadne zabrať, mali by ste zo začiatku vydržať aspoň jednu minútu. Postupne tento čas stále predlžujte.

cvičení

Kombinujte !!!
 
Ak chcete dosiahnuť čo najlepší efekt, vytvorte si série cvikov. Začnite napríklad minútovým bicyklovaním. Dajte si pol minútovú pauzu a následne urobte aspoň dvadsať sklápačiek. Po ďalšej krátkej pauze, nohy iba zdvihnite nad zem a v tejto polohe vydržte minimálne minútu. Každý deň si pridávajte niekoľko opakovaní a do leta budete mať brucho ako z katalógu.
 

4.1
09